+421 918 994 093 (po-pi: 8:00-13:00)


Vplyv finančno-hospodárskej krízy na medzinárodnú marketingovú stratégiu firiem

Kategória:
Odborná a náučná
Veľkosť:
148x210
Vydavateľ:
Sprint 2
Jazyk:
slovenský
Formát:
148x210
Väzba:
brožovaná
Počet strán:
163

Dostupnosť:
Posledný kus na sklade - zvyčajne odosielame do 24 hodín..
Cena:
€ 9.80 € 4.84
Nákupom získate 24 kreditov.
Predkladaná monografia sa snaží čitateľom priblížiť zrozumiteľnou a názornou formou podstatu dosahov finančno-hospodárskej krízy na fenomén medzinárodného marketingu, konkrétne medzinárodnej marketingovej stratégie podnikateľských subjektov v jednotlivých prvkoch ich marketingového programu – medzinárodného marketingového mixu. Teoretický text je doplnený mnohými praktickými príkladmi ako aj zisteniami originálneho výskumu, ktoré by mali prispieť k ľahšej a rýchlejšej orientácii čitateľa a sprístupniť ho aj menej erudovanému publiku. Publikácia ako vedecká monografia je určená najmä odbornej verejnosti, zástupcom teórie aj praxe, zameraným na oblasť medzinárodného podnikania. Súčasne môže poslúžiť aj ako pomôcka pre odbornú aj laickú verejnosť zaujímajúcu sa o danú problematiku a v neposlednom rade napomôcť podnikateľským subjektom pri hľadaní ciest efektívneho uplatnenia sa na medzinárodných trhoch.
Hlavný partner

Kontakt
HOLLYWOOD C.E.S., s.r.o.
Bernolákova 14
031 01 Liptovský Mikuláš
Slovenská Republika

+421 918 994 093
(po-pia: 08:00-13:00)
info@niagara.sk
Odporúčame tiež
Plyšákovo.sk